BE PART OF THE TRUSTAIR STORY! – TAKE YOUR CAREER TO THE NEXT LEVEL!

Nemzetközi légi betegszállítással foglalkozó cégünk PÉNZÜGYI ASSZISZTENST keres teljes munkaidős, főállású munkaviszonyban.

  • A klasszikus pénzügyi feladatok (úm.: ki- és bejövő számlák, kintlévőség kezelése, analitikák, pénzügyi statisztikák készítése, utalások, rendszeres időközönkénti pénzügyi beszámolók leadásában való közreműködés, könyvelőkkel, HR-rel való rendszeres kapcsolattartás, házipénztár kezelése, járathoz kapcsolódó készpénzes és bankkártyás elszámolások, stb.) mellett a cégünk profiljából eredően egy kifejezetten sajátos terület és az ahhoz kapcsolódó pénzügyi feladatok megismerésének a lehetőségét kínáljuk.
  • Ennek megfelelően a sikeres pályázó elmélyülhet a légiközlekedés, a repülési és nemzetközi egészségügyi feladatok végzésének pénzügyi hátterében, megismerheti, majd napi szinten kezelheti és elemezheti a közvetlenül a repüléshez tartozó változó költségek (ún. direct operating cost, DOC), a légijárművek üzembentartásához kapcsolódó fix költségek összefüggéseit.
  • A munkavégzés helye Budapesten, a XI. kerületben, cégünk irodai központjában, BKV-val jól megközelíthető helyen van. Szakirányú, minimum középfokú végzettség elvárás, felsőfokú, szélesebb pénzügyi alapismeret, esetleges korábbi könyvelői, vagy kontrolling tapasztalat előny. Angol nyelv ismerete (írásban és telefonos kommunikáció szintjén is) alap elvárás, hiszen partnereink jelentős része külföldi cég.
  • Olyan valakit keresünk, aki nem csak az excel táblázatot kezeli nagy rutinnal és a pénzügyi műveletek kezelésében jártas, hanem képes előremutatóan, kreatívan is gondolkodni, ötleteivel, észrevételeivel a cég pénzügyi/gazdasági folyamatait, az immár 7 éves cégünk elért pozícióját és további növekedését is támogatni tudja. Precíz, egyes folyamatokban akár elmélyülni is tudó, de a rutin feladatokkal hatékonyan, pontosan és gyorsan dolgozó kollégát remélünk, aki a problémákra megoldandó feladatként és nem a napi munkát megakasztó teherként tekint.
  • Az állás 2023 január elejétől tölthető be.

Fényképes szakmai önéletrajzát pár soros, a korábbi munkahelyi tapasztalatokat pár mondatban kifejtő motivációs levéllel, valamint a bérigény megjelölésével a contact@trustair.hu-címre várjuk.

Pályázatom benyújtásával egyidőben elolvastam és elfogadom az álláspályázókra vonatkozó adatvédelmi tájékoztatót.

BE PART OF THE TRUSTAIR STORY! – TAKE YOUR CAREER TO THE NEXT LEVEL!

OPS ASSZISZTENS, DISZPÉCSER

Cégünk 24 órában működő operációs központjának zökkenőmentes napi működéséhez keresünk Ops asszisztens, diszpécser kollégákat.

AMIT KÍNÁLUNK

  • izgalmas, változatos munkakör;
  • munkalehetőség egy nemzetközi szinten sikeres és multikulturális cégnél;;
  • nemzetközi környezet egy elkötelezett, dedikált csapatban;
  • rugalmas, főállású, teljes munkaidős munkaviszony;
  • kényelmes munkavégzési feltételek;
  • szakmai háttértámogatás.

ELVÁRÁSOK

  • magabiztos angol nyelvtudás (a munkakör írásban és telefonon történő napi kommunikációt követel);
  • műszakos (12-24 órás), folyamatos munkarend vállalása;
  • MS Office és egyéb számítógépes programok rutinos használata;
  • képesség több, párhuzamosan futó munkafolyamat kezelésére;
  • precizitás;
  • jó problémamegoldó képesség;
  • pozitív és negatív esetekben is határozott, nyitott és meggyőző kommunikáció;
  • rugalmasság.

A JELENTKEZÉSNÉL ELŐNYT JELENTHET

  • további európai nyelv(ek) ismerete;
  • tapasztalat nehéz és érzékeny ügyfélszituációk kezelésében;
  • logisztikai tapasztalat.

A munkakör ideális tanulók, hallgatók vagy olyan munkavállalók számára, akik egyéb munkájuk, elfoglaltságuk mellett, azzal kombinálva szeretnének és tudnak kiegészítő tevékenységet is vállalni.

Jelentkezni a szakmai tapasztalatokat összefoglaló, rövid önéletrajzzal lehet EMAIL-ben.
A kiválasztott jelölteket személyes interjúra hívjuk. Az interjún kiválasztott kollégáktól szerződés kötés előtt próbanapot kérünk.

Pályázatom benyújtásával egyidőben elolvastam és elfogadom az álláspályázókra vonatkozó adatvédelmi tájékoztatót.

BE PART OF THE TRUSTAIR STORY! – TAKE YOUR CAREER TO THE NEXT LEVEL!

LÉGIMENTŐ ORVOS

Európa legdinamikusabban növekvő, nemzetközi légi betegszállítással foglalkozó cége, a TrustAir Aviation bővíti szakorvosi csapatát péri (LHPR) és gironai (LEGE) bázisán.

AMIT KÍNÁLUNK

  • kihívásokkal teli, egyedi, nemzetközi munkakörnyezet;
  • betekintés különböző egészségügyi rendszerekbe Európa- és világszerte;
  • válogatott hajózó és egészségügyi személyzet, modern, a nemzetközi standardoknak megfelelő orvosi eszközpark;
  • belépő és folyamatos, szinten tartó elméleti és gyakorlati szakmai képzés;
  • versenyképes bérezés;
  • alacsony munkaterhelés (napi maximum 2 beteg ellátása);
  • az utazás izgalma.

ELVÁRÁSOK

  • orvosi diploma;
  • szakorvosi bizonyítvány:
    • aneszteziológia és intenzív terápia, oxyológia és sürgősségi orvostan vagy
    • egyéb szakvizsga és emellett legalább 2 évnyi, sürgősségi vagy intenzív ellátásban szerzett tapasztalat vagy
    • gyermekgyógyászat és legalább 2 évnyi, gyermek-sürgősségi vagy gyermek-intenzív ellátásban szerzett tapasztalat.
  • érvényes erkölcsi bizonyítvány;
  • érvényes működési engedély valamely EU tagállamban;
  • angol nyelvtudás (minimum B2/C2 szint);
  • legalább 5 napnyi, egybefüggő elérhetőség (utazó napokat nem számítva) – gyermekgyógyászok esetén rövidebb periódus is vállalható;
  • rugalmasság, csapatmunka, nemzetközi környezetben való eligazodás.

TOVÁBBI ELŐNYÖK

  • prehospitális ellátásban szerzett tapasztalat;
  • további európai nyelvek ismerete;

Érdeklődés esetén szakmai önéletrajzot orvosigazgatónk, Dr. Lunczer István EMAIL címére várunk. A kiválasztott jelöltekkel szóbeli interjúhoz időpont egyeztetése céljából felvesszük a kapcsolatot.

Pályázatom benyújtásával egyidőben elolvastam és elfogadom az álláspályázókra vonatkozó adatvédelmi tájékoztatót.