Irodai asszisztens

A TrustAir Aviation csapatába keressük azt a kollégát, aki a következő években szívesen venne részt Magyarország egyetlen, immár európai mércével nézve is meghatározó, légi betegszállítással foglakozó cégének mindennapi munkájában.

A FELADATOK DIÓHÉJBAN

    • HR feladatok (szerződések, jelenléti ívek, bérszámfejtéshez szükséges adatok havi leadása, stb.);
    • Általános szerződéses állomány kezelése;
    • Ügyvédi irodánkkal projektek, nagyobb feladatok során kapcsolattartás, ügymenetek követése;
    • Felügyelő Bizottsági és tulajdonosi értekezletek szervezése, jegyzőkönyvek elkészítése;
    • Nemzetközi partnerekkel kapcsolattartás, levelezés;
    • Háttértámogatás a pénzügynek, a sales és marketingnek és a medical department-nek, a napi irodai munka logisztikájának koordinálása;
    • Tenderek, pályázatok során koordináció;
    • Ügyvezetői személyi asszisztencia (tárgyalások, üzleti utak szervezése, mindennapi munka során napi támogatás).

Jogi végzettség előny. Angol nyelv folyékony, írott és beszélt ismerete alapkövetelmény, másik idegen nyelv előny. Kezdetben napi 4 – 6 órás, vagy esetleg heti 3×8 órás irodai munka, ami a későbbiekben akár főállású munkaidőre is felfejleszthető. Lelkes és érdeklődő, ambiciózus, nagy munkabírású jelentkezőket várunk, hisz cégünknek egy rendkívül erős nemzetközi piaci versenyhelyzetben kell naponta helytállni és bizonyítani. Az állami szektorra oly jellemző munkastílus nálunk nem elvárás…J Pályakezdők is jelentkezhetnek. Ami fontos: önálló munkára képes, proaktív, a feladatot megtaláló és elvégző karaktert, akit a feladat motivál.

Jelentkezés fényképes, részletes szakmai önéletrajzzal a contact@trustair.hu e-mail címre 2020. augusztus 10-ig. Munkakezdés sikeres interjú után szeptember elsejével.

Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület